·469 syf.····Okunma: 13 Temmuz 2020 20:14 Emeğe saygı duyuyorum, uğraşılmış bir kitap ama ben sevemedim. Çok fazla diyalog olduğu için sahne geçişlerini hayal edemedim. Kurgu zayıftı. Begendigim yönü ise peygamberler ve şehirler ile ilgili bir sürü efsane öğrendim. Ülkemin coğrafyasını merak ettim, gezme ihtiyacı hissettim...