Düşmek var kalkmak var bu hayatta insan olmanın başta ahlak erdemlilik dürüstlük olduğu su götürmez bir gerçektir .Anlıyorum belki retorik sözler bunlar belki ama içimiz de var olan iyi ve kötü köpeği dengede tutup ,sağ duyumuzu vicdanımızı korumalı. Dünya 'yı yasanilabilir bir yer yapabiliriz hep birlikte.Kahramanimiz doğru olanı yaptı