·223 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Temmuz 2020 23:23 Her zaman bir yazarın fikirleriyle fikirleriniz uyuşacak diye bir kural yoktur. Belki o yazarın size göre oldukça saçma veya radikal görüşleri olabilir. Ama bu demek değil ki biz o yazarı okumamalıyız. Her yazar bize bir şeyler katar(tabi yine de siz her yazardan bir şeyler beklemeyin). Bizler bir insanın dediklerini putlaştırmadan başka yazarların, düşünürlerin fikirlerini de okumalıyız. Zaten başka yazarları okursak, hiçbir yazarı putlaştırmaya gerek olmadığını anlarız.
Bu kitap benim Aziz Nesinden okuduğum ilk kitaptı. Ne kadar bir otobiyografi olsa da bana fikir anlamında da bir şeyler kattı. Ne kadar fikirlerim uyuşmasa da ön yargısız şekilde elime aldım ve okudum. Bir yazara önyargıyla yaklaşmaktansa eleştirel bir şekilde okumayı tercih ederim.