·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Temmuz 2020 11:24 Güzel bir aşk hikayesi olmakla birlikte bir de kariyer hikayesi. Sonu daha güzel bitebilirdi. Yine Debbie Macomber'i beğendim. Yazara lafım yok; sadece kitapta biraz imla hataları var ve bu okur için affedilmez bir şey. Ve yine okunası bir kitap.