·472 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Temmuz 2020 13:11 Kitabın başları bana sıkıcı gelmişti fakat okudukça güzelleşti.
Kitabımız Sosyal medyada tanışan Ege ve İzmirin aşk hikayesini anlatıyor. Aylardır İzmir'e mesaj yazmak için prova yapan Ege bir gün cesaretleniyor ve İzmir'e Tumblrdan mesaj atıyor.Bu ikili gittikçe birbirine daha da bağlanıyor. Kitaplardaki en sevdiğim aşıklardan bir tanesi. Ben kitabı çok beğendim.