Hikmet Anıl Öztekin kaleminden; kitabın 2. baskısını da okumuştum arasında konu bakımından bariz farklar yok hatta bazı cümleleri 1. Baskısındaki gibi birebir aynı olan kısımlar da var. Kitabı çok beğenmiştim 2 kere okudum 2 baskısını çıkar çıkmaz okudum tavsiye ederim