·634 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Haziran 2016 00:00 Henüz okuma aşamasındayım, sindire sindire okuyorum ve Allah nasip ederse tekrar daha detaylı okuyacağım. Herkes kendi dininin kitabını okumalı. Son ve Hak din İslam'a mensup biri olarak bu zamana kadar okumadığım için utanıyorum. Ama yaşam sürdükçe hiçbir şey için geç değildir.