Kitap güzeldi. Daha çok gençlere yönelik bir kitaptı. Açıkçası hepsinin olmasa da bazı yetişkinlerin sıkılacağını düşündüm. Ve kesinlikle küçük çocuklara uygun değil. Ama güzel bir konusu vardı. İnce düşünülmüş bu yüzden sevdim ve devam kitaplarını da okumak istedim.