Okuduğum ilk Jack London romanıydı ve bende güzel bir etki bıraktı. Çoğu olayın bir kurtun başından geçmesi ve cidden bir kurt gibi anlatılması çok hoşuma gitti. İlk başlarını pek akıcı bulmamıştım ama sonradan hemen düzelmeye başladı. Açıkçası ben kitabı çoook beğendim.