Fizikle ilgili çok bir bilgim olmamasına rağmen alıp okumaya karar verdim. Tabi ki anlamadığım bazı kısımlar oldu ama bu kısımlar uff ben fizikten anlamıyorum dememe değil fizikle ilgili daha çok bilgi edinmeliyim dememe yol açtı. Yani kitap bence öğrenmeye teşvik ediyor. Bence okunmalı.