8/10
·92 syf.··
Beğendi
·
2020 11. kitabı
"Hiçbir şeyin benim için olmadığı fakat yine de her şeyin bana ait olduğu duygusunu taşıyordum içimde..." Stefan Zweig'i seviyorum çünkü hikayelerindeki karaterleri o kadar detaylı ve güzel anlatıyor ki sanki olayı yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Zaten şuana kadar okuduğum hikayelerinin hepsini beğenerek okudum. Bu kitapta da 3 kısa hikayesi vardı ve hepsi çok güzeldi ve biraz hüzünlülerdi. Kısa bir kitap bir çırpıda okunmalık. Tavsiye ederimm.
Edebiyat
Ay Işığı SokağıStefan Zweig · Anonim Yayıncılık · 202182,1bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.