"Hiçbir şeyin benim için olmadığı fakat yine de her şeyin bana ait olduğu duygusunu taşıyordum içimde..."
Stefan Zweig'i seviyorum çünkü hikayelerindeki karaterleri o kadar detaylı ve güzel anlatıyor ki sanki olayı yaşıyormuşum gibi hissediyorum. Zaten şuana kadar okuduğum hikayelerinin hepsini beğenerek okudum. Bu kitapta da 3 kısa hikayesi vardı ve hepsi çok güzeldi ve biraz hüzünlülerdi. Kısa bir kitap bir çırpıda okunmalık. Tavsiye ederimm.