Puan vermedi·272 syf.····Okunma: 19 Temmuz 2020 12:16 (Dikkat kitabın konusuna dair birkaç spoiler vardır )
Frankenstein çok farklı bir kitap,birçok mesaj veriyor, biz insanların doğumumuzdan başlayan hayatımızda öğrendiğimiz her şeyin bizi nasıl bir insan yapacağını anlatıyor.Büyürken ilk, hayatın bize sunduğu güzel duyguları öğreniyoruz zaman geçtikçe bazı gerçekler mutluluğun huzurun barışın yerine önümüze mutsuzluğu kötülüğü savaşı koyuyor kişiliğimiz buna göre yoğuruluyor sonrasında seçimlerimize göre hareket ediyoruz.Frankenstein kötü seçimlerle ilerlemek zorunda kalmış bir varlığın büyürken yaşadığı hayal kırıklığını yaratıcısına onun hayatıyla ödetişini ama tüm bu mücadelenin sonucunda en büyük pişmanlığı kendisinin yaşadığını anlatıyor .Tıpkı biz insanların yaşadığı gibi , hayatımızın kısa bir filmi gibi ... Bu kitabı herkes okumalı okutmalı :)