Bilim kurguya fahrenheit 451 ile başlayıp cesur yeni dünya ile devam ettirdiğim serinin devamını getirmek niyetindeyim çünkü bambaşka ufuklar,görüşler,düşünceler oluşuyor insanın zihninde.Cesur yeni dünya'nın özellikle son 20 sayfasındaki konuşmalar mükemmeldi. Okumayanlara tavsiye ederim.