·112 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Mayıs 2016 00:00 Bazı kitaplar sırf çocuklar için değil ya.
İçimizde ki çocuk ölmemişse kitaptan çok fayda çıkarılır.Büyüdükçe hayattan tat alamaz oluruz, lakin küçükken öyle miydik, her şeyin bir tadı vardı, peki ya şimdi?