Herkese merhabalar...
Güzel mi güzel ve çok severek okuduğum bir kitap ile geldim...
Bu kitaba başladığım zaman keşke daha öncesinde Yazarımızın "İyilikler Kaybetmez Kaybedilir" kitabını okusaydım dedim. Çünkü kitap o kitap ile başlıyor oradan alıntılar kullanılıyordu. Yazarımızın hayatından ve isimler değiştirilerek yazılmış o kitap merak etmedim desem yalan olur.
Bu kitapta yazarımız sizi kendinizi de bulacağınız bir sohbete davet ediyor.
Şömine başında, yumuşacık minderlerde (belki de bir bardak çay eşliğinde) kalbinize dokunacak bir dost olmayı umut ederek, güzel bir sohbet vaat ediyor.
Valla ne yalan söyleyeyim ki benim kalbime dokunmayı başaran bir dost oldu.
Bölüm geçişlerinde yazılan notlar ve eklenen şarkılar şahaneydi.
Özenle seçilmiş alıntılar, yazılan sözler ve yapılan açıklamalar nokta atışlarıydı.
Kitabın ilk sayfasından son sayfasına kadar bayıldım.
İç tasarım ve kapağa zaten diyecek bir söz yok efsane.
Yazarımızın kalemi ise sanki benim için yazmış dedirtiyor. Zaten onu da söylüyor ki bu kitap senin için diye...
Bol bol alıntı yapılacak yer var ki hikayem de bolca yer verdim.
Okumanızı kesinlikle tavsiye ederim...