Herkese merhabalar...
Mutlu, huzurlu ve kitaplarla dolu pazarlar...
Bugün sizlere güzel bir #şiir kitabı ile geldim.
Adıma imzalı olan bu kitapta imzalarken yazılanlar ise harika size fotoğrafını bırakıyorum...
Şiir kitaplarına yorum yapmıyorum.
Daha önce de çok defa yazmıştım.
Her şiir herkeste aynı duyguları uyandırmaz.
Açıkçası şiir ile arası olan biri de değilimdir.
Bu şiir kitabını sevdim.
Şiirler beni içine almayı başardı.
Basım ve sayfa düzenine de bayıldım.
Sizin için bir şiir bırakıyorum...
SENİ SEVMEK
Bir ibadetti seni sevmek...
Bakışlarından düşen gözyaşlarını
Alıp saklamaktı
Yüreğimin sandıklarında.
Tebessümlerinin güneşle buluştuğu
Bir semayı hakikat bilmekti.
Dilinden bir kuş misali saçılıp dağılan heceleri,
Sensiz günlerden çöle dönmüş ruhumun dehlizlerinden
Bulup çıkarmaktı.
Acılarımın kalabalığında,
Hasretlerin çığlıklarını dize getiren
O, gülleri utandıran nefesini
Ömrümün beyaz satırlarına yazmaktı.
Yüzünün yalnızlığı linç eden
O, mutlulukların efendisi düşlerinle
Bittim tükendim derken
Hayata yeniden tutunmaktı.
Bir şiir olup
Koskoca bir şehre şifa olan sesini,
Kulaklarıma ezberletmekti.
Gönlümün semtine uğradığım o ilk anda,
Yürüdüğün yolları vatanım bilip
Yüz sürmekti.
Ve şehre yağan ayrılık yağmurunda,
Gölgene sığınıp
Aşkı öyle hiç konuşmadan
Seni, dünyamın ta kendisi bilerek yaşamaktı.
İşte sevdiğim, bir ibadetti seni sevmek.
Hem de ibadetlerin en güzeli...