Öncelikle AZ'ı okuyalı epey bir zaman oldu fakat böyle bir kitaba birkaç bir şey yazmadan geçemezdim. Hakan Günday'ın okumadığım birkaç kitabı kaldı pek emin değilim fakat AZ da ilk okuduğum kitaplarından biri olabilir. Bir sıralama yapacak olursam Hakan Günday kitaplarında AZ benim için ilk 3tedir. Hakan Günday o acı gerçekleri öyle bir yüzümüze vuruyor ki okurken içim sızım sızım sızlasa da kendime sanki acı çektirmekten hoşlanıyormuşçasına bir solukta olaylar, cümleler akıp gidiyor. Kitapta çok fazla altını çizdiğim, incelikli, düşündürücü sözler var. Hakan Günday'ın anlatımını, eserlerindeki farklı konuları çok seviyorum, AZ da bunlardan birisiydi. Tavsiye ederim.