Ayn Rand'la dünya görüşü olarak pek ayrı düşünmeme rağmen romanın hakkını yiyemem. Ayrıca ben dahil çoğu kişi PDF okumuştur. Fiyatları neden bu kadar fahiş? Bir tek cevap var, basılmıyor!
Maalesefki ülkemiz-sadece şeyma, hüzünlü bir ponçik- gibi boş; edebiyat,sanat,felsefeyle zerre alakası olmayan kitapları basmakla ve yaymakla meşgul!