Puan vermedi·348 syf.··Beğendi
···Okunma: 22 Temmuz 2020 12:04 Kitabı değerlendirmeye nasıl başlasam bilemiyorum. O kadar güzel bir kitaptı ki bitmesine çok üzüldüm. Ursula ile tanışma kitabımdı ve kendisinin de 1991 yılında yayımlanan ilk kitabı. Yayımlanır yayımlanmaz iki tane ödül almış, içinde hem ütopya hem distopya barındıran bir bilim kurgu romanı. Anarşizmin ete kemiğe bürünmesini göreceksiniz kitapta. Aslına bakarsanız anarşizmi tam olarak bir ütopya olarak ele almıyor ama kitabın aşıladığı “umut” kitabın kendisini bir ütopya haline getiriyor.
Kitaba başlarken bir çok yorum okudum. Okunması zor bir kitap diye değerlendirenler vardı fakat hiç zorlanmadım okurken. Ursula anarşizmi ve taoculuğu benimseyen bir yazar ve bunu kitabında çok güzel işlemiş. Diğer kitaplarını okumak için sabırsızlanıyorum.