·440 syf.····Okunma: 22 Temmuz 2020 22:20 Spoiler siz
Kitaba ilk başladığımda hayal kırıklığına uğramıştır. Nedeni ise TEFTİŞ adı oldu. Bu adı duyduğumda ilk baş ormana teftişe falan gidiyorlar sanmıştım ama yanılmışım. İlk 100 sayfayı okurken çok sıkıldım ve kitabı yarım bıraktım ama sonra bir şans daha vermem gerektiğine karar verdim. Çok güzeldi iyi ki vermişim. Ama olaylar çok geç karışıyor. Bu bizi sıkılmaya itiyor tabi ama dayanın ilk 100 sayfa sonrası akıyor. Kitabın sonu ise gerçekten hiç beklediğim gibi değildi. Ağzım açık okudum son sayfaları. Yani özetleyecek olursak eğer macera ve distopya kitaplarını seviyorsanız ve klişelerden fazla sıkılmışsanız bu kitaba bir şans verin derim pişman olmazsınız