6/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2020 2. kitabı
·
11 günde okudu
·
Okunma: 06 Temmuz 2020 08:00
Hediye etmek için seçmiş olduğum bir kitaptı. Çok sakin bir kişilik üzerinden anlatılmış. Biraz kitabın ilerleyişi beni sarmadı. Ne zaman bitecek acaba dediğim zamanlar oldu. Bazen bıraktım. Elime alıp devam ettiğimde ilerisinde acaba ne olabilir ki, yok ya böyle bir şey hayatta olmaz dedim. Fazlaca ütopik geldi. Fakat anlatılmak istenen özün güzel olduğunu düşünüyorum. Zamanın verimli kullanılması, insanların birbirine ayıracak vakti bulamaması gibi güncelliğini kaybetmeyecek bir konu vurgulanmış.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,4bin okunma
·
2 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.