7/10
·24 syf.··
Beğendi
·
2020 13. kitabı
Şükrü erbaşın şiirlerini çok seviyorum. Ömür hanım ile onunla tanışmıştım ve her şiirini görmek istedim. Bu kitapta beni etkiledi ancak her şiirinde tanrıya bir laf atması hoşuma gitmedi. İlahiyatçı değilsin abicim varoluşsal sancılar çekiyor da olabilirsin anladım. Ama olsun öyle işte. Yinede sevdim şu kısmı atlarsak
Bağbozumu ŞarkılarıŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınları · 201212bin okunma
·
24 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kesinlikle, insana ve hayata dair çok şey bulacağınızı düşünüyorum. içten ve samimi, yalın bir dil.
şükrü erbaş'ın tanrı ile olan sorununu anlamak için düz yazılarını da okumanızı tavsiye ederim. tamamen açıklayıcı değil ama büyük oranda fikir verici olacaktır. İlahiyatçılar zaten tanrıya laf atmıyorlar, tanrıya inandıkları için varoluşsal sorunlarına inanç bazlı yaklaşıyorlar. ve zaten varoluşsal sorunlarımızın muhatabı tanrıdan başka kim olabilir ki?
meryem
Gönderi Sahibi
Neredeyse her şiirinde görmek beni biraz rahatsız etsede onun anlam arayışını da orada aradığının farkındayım fakat dediğini yapıp düzyazılarınıda okuyacağım. Çünkü kendisini çok sevdim