Şükrü erbaşın şiirlerini çok seviyorum. Ömür hanım ile onunla tanışmıştım ve her şiirini görmek istedim. Bu kitapta beni etkiledi ancak her şiirinde tanrıya bir laf atması hoşuma gitmedi. İlahiyatçı değilsin abicim varoluşsal sancılar çekiyor da olabilirsin anladım. Ama olsun öyle işte. Yinede sevdim şu kısmı atlarsak