10/10
·188 syf.··
Beğendi
·
2020 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 24 Temmuz 2020 13:45
·
Çoook güzel bir Murakami kitabı.. Öncelikle kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.. Daha önce okuduğum kitaplarından sonra mistik öğesi hiç olmayan ve okuması inanılmaz keyifli nir kitaptı. Kitap boyunca ben de hayatımdaki bazı olaylarla ilgili neden diye çok düşündüm, Hacime nin kendisine sorduğu ‘neden daha önce .... ‘ sorusunu derinlerde ben de hissettim. Çok keyif aldım..
Sınırın Güneyinde Güneşin BatısındaHaruki Murakami · Doğan Kitap · 20245,5bin okunma
·
9 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.