·199 syf.··Beğendi
···Okunma: 24 Temmuz 2020 11:55 Lisans dönemindeyken bir Hocam, ‘ Bir yazarı ve üslubunu tanımak için, şayet varsa, en az iki veya üç kitabını okumalısınız’ derdi. Şule Gürbüz’ün okuduğum üçüncü eseri. Durum öykülerini seven biri olarak her eseri keyifle okuduğumu söyleyebilirim. Bu eserde, beni etkileyen kısımları alıntılamaya kalksam eserin neredeyse üçte birini aktarmış olurum. Bilhassa tek kahramanın gözünden önce kahramanın kendisi, sonra çevresindeki olay, durum ve kişilerin tasvir edilişi gayet tadında, güçlü ve düşündürücü.