Kitabı elimize aldığımızda gözümüze çarpan ilk cümle “Onunla bir ömür değil onun için bir ömürdür sevda”. Ne kadar da doğru.
Baş kahramanımız Şiir, minyon tipli, uzun sarı saçlara sahip bir üniversite öğrencisi. Bu güzel ismi edebiyat öğretmeni olan babası vermiş ona. Annesi ve babası ayrılma kararı verdikleri için Şiir anneannesinin yanında kalmaya başlar. Eda ile İstanbul Üniversitesi’ne başladığı gün tanışmıştır. Çok yakın iki dost olurlar.
Turizm İşletmeciliği bölümünde okudukları için bir tatil köyünde staj yapmaya başlarlar. İşte Şiir’in ilk “başıbozuk sevdası” burada yeşerir. Tabi olaylar burada bitmemektedir.
Dili, kurgusu, konusu ve sürükleyiciliği ile beni fazlasıyla etkileyen ve okurken çok keyif aldığım bir kitap oldu. Okumadıysanız şiddetle tavsiye ediyorum...