Erdem aşağı erdem yukarı. Metinde fazilet geçiyor, fazilet kelimesi Türkçe'de de yaygın bir kelime, neden ısrarla erdem diyorsunuz sayın mütercim?
-Bu arada Hz.Ali'nin bir sözündeki bir bölüm (hayırlı kadın neredeyse yoktur ) çevrilmemiş, umarım gözden kaçmıştır yoksa ayıptır. Kitaba saygı gerek, altına dipnot düş kaynağı, sözün bağlamını sorgula ama bunu yapma.