İlk kez Distopya okuyorum ve aşırı sevdim. Sonunda küçük bir hayal kırıklığına uğradım ama kitabın akışı mükemmeldi. Oturup 20 sayfa okumuşumdur diyordum ve 50 sayfa falan okumuş oluyordum. (tabii ki herkese göre değişir) Hala okumamışsanız kesssinlikle okuyun derim.