·438 syf.····Okunma: 25 Temmuz 2020 19:50 Çoook güzeldi. Her ne kadar çok akıcı bir şekilde okuyamasam da yazarın en sevdiğim yanı bence anadolu insanını çok iyi tanıyor. Karakterleri o kadar iyi anlatmış ki, dialoglar çok yerinde. Köylünün birden gaza gelmesi hep birden olaylara verdikleri heyecanlı konuşmaları okumak çok hoşuma gitti. Abdi Ağaya çok kızdım Memed'e hak verdim. Hatçe'ye üzüldüm. Döne'ye acıdım. Iraz'ı çok sevdim. Okumayanlar okumalı:)