Sırf kısa olduğu iÇin bitirdim yoksa yarım bırakırdım çünkü hikaye hiç hoşuma gitmedi. Kızın yaptıkları (daha sonra yetişkin olsa da hala aynı şekilde saplantılı davranışları) beni bunalttı. Bu kadar da olmaz dedim yani. Bu yönüyle çok saçma geldi. Ama şunu çok iyi gösteriyor ki ailesinden ilgi ve sevgi görmeyen çocuklar belki de bu şekilde sağlıksız ilişkilerde harcanıp gidiyor. Kendisini hiçe sayacak kadar platonik bağlanıp ömrünü heba ediyor. Çok kızdım o bilinmeyen kadına çoook.