·355 syf.····Okunma: 26 Temmuz 2020 02:02 Kitabın ilk başlarında açıkçası çok sıkıldım ama sonlara doğru biraz daha keyifli oldu. Toplumsal gerçekçi bir kitap olarak o dönem Amerika halkının siyahilere karşı olan tutumunu, öfkesini, ayrımcılığını scout adlı önce erkek sandığım ancak daha sonra kız olduğunu anladığım bir kız çocuğu gözünden anlatılıyor.Atticus adlı avukat toplumda katılaşmış o yanlış düşünceye rağmen toplumun görüşüne resmen tek başına direnmesi, aslında davayı kazanmasına rağmen kaybetmesi benim gözümde gerçek bir kahraman kıldı. Şunu belirtmek istiyorum verilen mesaj olarak kaliteli bir kitap ancak gereğinden fazla abartıldığını düşünüyorum.Herkese keyifli okumalar