·383 syf.··Beğendi
···Okunma: 27 Temmuz 2020 17:08 Birden karşıma çıkan bir kitaptı.Yazarı tanımadığım için kapağından anlamdırmaya çalıştım.Çok alakasız şeyler düşünmüşüm bir sayfa başka bir sayfayı kovaladı durdu.Bir ara okurken duygulandığım anlar oldu ancak hiçbir karaktere kızmadım.Sonsöz bana saçma geldi.Eklenmemesi gerekiyordu.Onun dısında öneriyorum, okuyunuz , okutunuz