Bir insan bir böceğe dönüşüverse birden bire, onu olduğu gibi kabul eder mi yine de sevdikleri....?
Kitabı okudum, ardından kitapla ilgili incelemeleri okudum. İncelemeler kısmı daha çok düşünmeme sebep oldu açıkçası. Her açıdan degerlendirilebilecek bir eser. Sosyal, psikolojik, fiziksel anlamda hayatımızı şekillendirenin aslında ne olduğu, ne olmadığı, ne olmaması gerektiği.