Bu nasıl manyak bir hikaye böyle resmen yedim yuttum. Başlar başlamaz inanılmaz bir merakın içine attı Ve sonrası daha sürükleyici. Zaten insanların psikolojisini öyle anlatıyor ki yazar size de o gerginliği o heyecanı o stresi kahramanlarındaki tüm duyguları birebir yaşatıyor. Bu yüzden ne olacağını öğrenmek için çıldırıyorsunuz,korkuyorsunuz,geriliyorsunuz. Ve bitiyor,benim için ohhh iyi ki böyle bitti dediğim bir sondu. Doğrusu o adama bir şey olsaydı üzülürdüm.