Hiç önemsenmeyen birisi için önemsenecek bir eylemde bulunmak. Bunun uğrunda ölmek.
Akai hayatının durağan sıradan ve basit olduģunu biliyordu. Biriktirdiği parayla aldığı palto ile belki de bir gayesi olduğunu düşundu.
Belki de ilk defa kendi için bisey yaptı.
Lakin bu sefil hayat onun için fazla ciddiydi.
Ölümü tatmadı. İnsanların bu kadar acımasız olduğu anladı ve anlamlı bir ölümle kendince bir final sundu. Yaşamak ona ağır geldi.
Bu yüzdendir ki Dostovyeski der 'Hepimiz Gogol'un Paltosundan Çıktık'