kitabın puntoları normale göre biraz büyüktü. Bu eğer reading sluptaysanız güzel bir şey. Okuma isteğinizi arttırabiliyor. Konusu gayet güzel ve akıcı. Bir günde rahatlıkla bitebilecek bir kitap. Zaten ben okurken diğer bölümlerde ne olacak diye hep merakla okumuştum. Ayrıca okurken bölüm başlıklarındaki detay çok hoşuma gitmişti. Aklınızda bu kitabı almak gibi bir düşünce varsa hemen alıp okuyun!