nvr

@nxrarte
8/10
·222 syf.··
2020 12. kitabı
bu kitabı okuyan arkadaşlarımın büyük bir kısmı beğenmedi. ben çok beğendim, sanırım anlamadılar yahut kitap onlara hitap etmedi vesaire. bu kitabı incelemelere bakarak değil, kendiniz arkası okuyarak biraz inceleyerek almalısınız. beğenmeyen bu kadar arkadaşım olduğu için böyle diyorum. ben Sabahattin Ali'nin okuduğum kitaplarını çok beğenerek bitirdim.
Kuyucaklı YusufSabahattin Ali · Yapı Kredi Yayınları · 2025210,9bin okunma
·
1 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Sanırım arkadaşların kitabı tersten okumuşlar:)
nvr
Gönderi Sahibi
zevkler ve renkler tartışılmaz tabii ama beğenilmeyecek bir kitap değil🤷🏼‍♀️