Her sayfasında ayri keyif aldığım bir kitap oldu. Adı yanılgıya düşürmesin sadece savaş konusu işlenmiyor aksine içinde her şey var. Aşk, entrika, siyaset, eğlence, soylu köylü meseleleri (her Rus klasiginde olan) yani her şey var bu kitapta. Ben çok sevdim.