·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 29 Temmuz 2020 23:15 Montaigne samimi bir şekilde kendisini ve hayata dair düşüncelerini anlatmış. Karşılıklı sohbet ediyormuşuz gibi hissettim. Hayattaki birçok önemli konu hakkında, ayrı ayrı başlıkların altında kendi görüşlerini aktarıyor. Çoğu konudaki görüşlerini benimsedim. Katılmadığım birkaç düşüncesi var. Anlatı olarak güzel bir kitaptı, kendimden birçok şey buldum. Keyifli okumalar.