Stefan Zweig'in okuduğum diğer "love affair" tarzı kitaplarından daha çok sevdiğim bir eser oldu. Cep kitap halinde okudum ve hemencecik bitirdim. Oldukça sürükleyici, ilginç ve etkileyici bir içeriğe sahipti. Çok beğendim. Mrs. C.'nin başından geçenleri anlattığında kendimi direk hikayesinin içinde o bana eşlik ederken buldum. Kısacası her şeyiyle çok sevdiğim kısa ama güzel bir anlatımdı.