·408 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Temmuz 2020 11:33 Yeşilin Kızı Anne; yetim bir kızın yeni hayatını anlatan güzel ve hüzünlü bir kitaptı. Anne'in kitabın başında aşırı fazla konuşması beni biraz bunaltsa da ilerleyen yerler gayet akıcıydı. Kitap bana uzun zamandır yapmadigim bir şeyi hatırlattı: Hayal etmeyi. Kendime şöyle bir bakınca eskiden Anne'in yaptığı gibi ne kadar çok hayal ederdim onu düşündüm. Kitap oldukça akici ilerliyor. Okuyacaklara keyifli okumalar diliyorum. ❤