Kitabı ne kadar sürede okuduğumu tam hatırlamıyorum. Ama kitap çok akıcı ve güzel. 6. sınıfta okudum bu kitabı. Okulun ve kursun teneffüslerinde hep bu kitabı okudum. Okul olmasına rağmen 2 veya 3 haftada bitti. Sayfa sayısının çok olması sorun değil. Renginin kırmızı ve yeşil olması göz yormuyor. Masalsı bir kitap. Çok hoş. Kitabımız Bastian Balthasar Bux'un kendisiyle alay eden çocuklardan kaçarken bir dukkana girmesiyle başlıyor. Dükkan sahibi Korender'in telefonla konuşmasını fırsat bilerek ilginç görünümlü kitabı alıyor. Okulun çatı katına saklanıp kitabı okumaya başlıyor. Onunla birlikte bizde…
Spoiler vermek istemiyorum. Gerisini siz okuyun. HOŞÇAKALIN