📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Arkadaşlığı anlatan hoş bir kitap. 4. Sınıfta Ödünç aldım. Sonra çok beğenince devamını da hemen aldım. Okudum.Kesinlikle okumalısınız. Kitapta mesajlaşmalarına yer vermesi çok iyi.
Kitap 1 günde bitti. Güzeldi ama kızın hırsızlık yapması beni kitaptan biraz soğuttu. Onun haricinde iyi. Favori kitaplarım arasına giremedi. Bence bu kitaptan daha güzel kitaplar var. Ama bu benim düşüncem. Okuyun derim.