·314 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Mayıs 2006 22:55 Çocukluğumun ve yetişkinliğimin - hala bayılarak okuyorum- bana en çok kazanım sağlamış olan, kitap okuma sevgimi başlatmış ve ilerletmiş olan kitap serisinin en güzel kitaplarından biri.
Kimileri Rowling'i eleştirebilir ve diğer yazarlarla kıyaslayabilir, bana göre bu kıyaslamalar yanlış veya doğru diyemem ama ben buna gerek duymuyorum. En iyi diyemem ama kesinlikle benim için en iyilerinden biri.
Her ne kadar kitaplarda da filmlerde de genel olarak kötü yansıtılmış olsalar da, gururlu bir Slytherin'im.
Harry Potter serisi çocuklara ve bence yetişkinlere mutlaka okutulmalı.