Gabriel Garcia Marquez'in okuduğum 4. kitabı olan "Benim Hüzünlü Orospularım" eserini konu itibariyle bayağı buldum. Bu nedenle değerlendirme kısmını çok kısa geçeceğim. Edebiyatın ahlaki bir değerinin olması gerektiğine inananlardanım. Pedofili olarak dahi değerlendirilebilecek bir durumla birlikte, genel muhtevası ahlaki değerleri yerle yeksan eden bu kitabın okunmasını tavsiye etmiyorum. Temmuz ayının son kitabının daha iyi bir kitap olmasını dilerdim.