·322 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Ağustos 2020 13:28 Kesinlikle ama kesinlikle okumalısınız. Benim gözümde yazarın en iyi kitabıdır okuduklarım içerisinde. Ne yapın edin okuyun. Ben çok beğendim ve bayıldım. Muhteşem bir kurgu. O derece etkisinde kalmişim ki incelemeye direkt hararetli başlamışım
Kurbanlarini öldürüp çeşitli işkenceler yaptıktan sonra onları satanik birer sembol olarak kullanan bir katil var karşımızda.
Öyle bir katil ki, evlatlık olarak kaldığı amcası gilde kalıyorken herkes kendini intihara sürüklüyor. Henüz 15 yaşındayken... Ve kuzeni lily saul... Muhteşem kurgu okuyun kesinlikle