Okudum mu izledim mi?
8/10
·304 syf.··
Beğendi
·
2020 21. kitabı
Ben bu kitabı okudum üstelik 27 yaşında... 27 yaşında niye okudum öncelikle tavsiye üzerine, bildiğiniz çocuk kitaplarını unutun, çünkü kitabı okumuyor da sanki animasyon uyarlamasını izliyor gibisiniz. Çok keyifliydi. hayal gücü bulutlarından hop hop zıplamış yazar. Fantastik sevenlere tavsiye ederim. Üstelik çok güzel bir felsefesi var.
MomoMichael Ende · Pegasus Yayınları · 201782,3bin okunma
·
1 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.