Ne yazarsın ki bu kitabın yorumuna,
bir kitap karakteri olduğu halde Hasan’ın derdine dertlendim. Yetemediğiniz düzeltemediğiniz halde can yakıcı olaylara şahit olmak...Ahh Hasanım, ne çok söyledim bu nidayı kitabı okurken. Üstelik gerçek Hasanlar hep varlar. Gerçek Hasanlar neden hala varlar ?
Keşke herkesin ömrü vicdanı kadar olsa.