·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 02 Ağustos 2020 15:57 Hikâyesi de, mâna da kendi maceram...
Zaten bu bitiş cümlesi her şeyi açıklıyor. Kitabı okurken hep aklımda dolanan “Neden bu kadar gerçekçi geliyor ve neden bir türlü elimden kitabı bırakamıyorum?” soruları nihayet yazılma hikayesini de okuduktan sonra cevaplarını buldu.
Bu kitabı anlatmak gerçekten olanaksız. Yazılma hikayesini okumadan önce içine öylesine içine alan bu kitap yazılma hikayesini okuduktan sonra içinden çıkamayacağın bir hal alıyor.