Gitmek mı zor kalamak mı zor?
··
5 Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ikisi de aynı acı , ikiside rezil.........açıklama net bence :)
gitmektir zor olan. geride bıraktığını düşüne düşüne gidersin. bazen insanlar istemedikleri tercihleri yaparlar. birisi kendisini ateşe atmalıdır o giden olur çoğu zaman. Terk etmekle gitmeyi karıştırmayın.için yana yana gözlerinden yıldızları saça saça gidersin. bin kere milyon kere düşünürsün arkanda bıraktığını, belli etmeden korumak ne yaptığını bilmek istersin. kimse anlamaz neden gittiğini, sen bile anlamazsın ama gitmek gerekir bazen...
Zzehoo1903
Gönderi Sahibi
Giden hayatına sıfırdan başlar kalanda hayata devam etmeye çalısır ama ne kadar devam eder bilinmez...
Kalarak gitmek