·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Ağustos 2020 02:19 Ferzan özpetek'in anlatımına alışık olduğum için yadırgamadım kitabı. Çok akıcı ve sade bir anlatımı var. İki kardeş arasındaki olayları iki taraftan da dinlemek merak uyandırıcıydı. Ama arka planda kalan 6 arkadaş arasındaki dinamik keşke havada kalmasaydı çünkü bitmiş bir hikayedense yarım kalan daha merak uyandırıcı oluyor.